今日番學派卷'"
考得都過得去啦 ..有d都進步左既
一到左地理果時'我合格 ..但系有一條一定岩 佢又話唔岩
又話唔系完整句子''屌!我心諗個個都唔系架啦'
拎人地果d比佢睇 佢又話唔得 唔得!!
大佬,,系人都想考好d架啦!'依家想拎番果2分都好問題
我屌你~!好我算 我唔撚理果幾分'
到左睇常分果陣真系o撚左! !
低到仆街囉'得我一個系咁既十位數字~!!!!
唉.都知咩事架啦"!難得我真系咁比心機溫書
出黎既我 ''原來只系值果17分x_x||
好YA丫你~!!由原本合格 到依家都要拉低晒!!!
地理得果3x分!! 好ya`讀咁耐出黎既成果就系呢3x分!!!!
我知我串;我咩都唔交;上堂又唔撚聽你講野;嘈q住晒!
我值呢17分都系咁架啦"
多 謝 !
|