唉~呢個三月真系好黑仔丫!!
今日放學打班籃"對1D"
真系唔講笑- -幾勁啵都
系比賽末既時候"我為左救番球波'
就系sam哥隔離跳出去拎番"
點知..~!??佢推我-0-
我扔番個波入andthen隻左手落地先=__=|
d筋痛到爆- -郁唔到"即刻死出去坐"
轉番`猛猛 ..好采都打得幾好\\
最後輸左幾分姐"都可以出到線||
但系我就廢左隻左手;[
走左之後去左睇鐵打-.-
包左隻手=.=都系咁痛..不過都好左架啦-可以打到字v____v|
呢個三月我班就有三個左手獨臂俠v3v
最大獲系;全部都關我事架;((("真系對唔住啦'
今次自己終於黎料啦v_____v
不過我就冇斷手;;"=
送呢隻手比你地2個啦@@唔好嬲我呀
對唔住令仔進`對唔住令囝城`祝早日康復TO`3D三個左手獨臂俠
班際輸左我覺得唔緊要;因為自問自己盡釕最大努力;D
有妳在場支持已經感到非常開心=]
妳就是我最大的源動力"
左手受傷釕都不緊要;因為有妳在場邊默默支持"
就算手有多麼的痛"腦海中有著妳痛楚便慢慢的逝去
|