今日番學好眼訓'上堂都okay既
好留心咁聽書.又唔串牙sir/miss'''哈哈 [都幾好-.-可以慳番d口水同氣= =]
三堂數學好赲又悶. .但系都有叫做聽下書既-,-
其他果d都系三個字 '悶 悶 悶///
放學.諗住番屋企啦 點知同達,祥仔,山,董預,果d一齊就hea啦.heahea下就唔想番屋企- -
之後 ... ...發生左d好撚仆街既野''系我既第一次..真系好撚好撚難忘~!!
其他就不詳啦••••••'都好長下 唔想諗
想過平淡的生活///////////////