而家愈黎愈唔鐘意上堂-3-
唔鐘意番學-33-
只系想同老婆一齊*v*
不過其實有時系學校都幾開心既xd{}
咧排成日都同熊SIR不和x[;;我仲成日當住成班串佢\./
我都有D覺得唔好意思呀><
因為系我串佢既時候..佢唔會串番我同埋鬧我>v<
我系全班落佢面..佢唔會嬲我-.-
我上堂唔聽書..佢會好好人咁叫我聽書=]
我上佢堂冇聽書 當我有唔識野既時候我會嘗試去問佢=) 佢都會好用心咁教我呀^^
我知道佢真系會有D唔開心- -我都好對佢唔對呀-v-
雖然系堂上邊我地系好唔岩傾的x[[
但系一落左堂我地就好似朋友咁一樣啦a0a"
而家有時都會同老婆嘈下咁><
我都好唔開心;;[我知道您都系咁樣~
但系可能所有野都系我既出錯
所以先會咁樣囉T0T"
有時我真系唔開心所以先會咁樣對您-(
我又唔想同您講啵x_x'
廢事您會因為我而變得UNHAPPY
所以有時我會想冷靜咁諗下個問題v_v
真系對唔住呀-\/-"
我都知您辛苦啦;;為左她既野又搞到您咁
不過就算系點都好啦@@
我應成您;;我 唔 會 離 開 您 "
我 會 繼 續 爰 您 "
我 會 繼 續 保 護 您 "
爰就系冇解釋*
我就系要去爰您*
冇人可以阻止我*
|