| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 17 日 星期五  |
國民教育中心  |
分類: 未分類 |
我日又要好似番學咁-.-
勁早就要起身啦!3![赲]
一早就同俊and另一個朋友係大元到等
我知道俊好想係大元見一個人嘅^3^
唔知邊個呢?!xd
然後,,,就坐小巴去新街市食早餐"
我都知道俊又想叫埋另一個人去食早餐xD"
食完都8:30lu../
我地跑番去火車站=[
點知我地超快就跑到火車站=]
仲勁過劉翔xddd
去到果個國民教育中心好鬼熱呀>3<"
跟住又要我地做埋曬d無聊野-0-
頂<頂<頂<頂<
又要挽d傻仔遊戲
最勁就係去果個咩`電影館
Bobby,富,kayi同牙婷姐配音,,,
簡直`超低能,勁搞笑xdd
Bobby配得最搞笑,,,超似呀<3`
全部人咩事都咩牙婷姐做"
呵呵..
佢好似超無奈喔xddd
走果時同Bobby,俊一齊走
一日就係咁樣過啦=.=
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 53 | »
|