我琴日冇寫SORI,,,因為冇野好寫-0-" ,,, 今日上電腦堂要交photoImapct既功課,,, 我save左係學校部腦,,,但竟然唔見-0-'' 咁我咪即刻做lor,,,做d好差,,,遲d可能post番上黎ge...
放學踢完波真係攰,,,又訓覺啦xDD...
今日上左個fd home玩大富翁...諗著好悶... 點知佢個大富翁係用卡扣錢同加錢玩的,,, 好好玩,,,玩左5個鐘都未玩完-0-" 不過都好開心 =],,,,