今日上音樂**好玩 =] ....
我同10玩** 我抄左M.K.答案..接埋左好細``
THEN ThROW inTo 10 個口入面- -;;
點知真係入左佢個口xD:;
佢吐番出黎-0-;;;仲比 EeYoRE汁左-__-;;;
爆笑xD:;;
好耐冇寫... 唔想寫咁多... ________________ 搵到十兄弟一段好笑的片***
有人講左句英文 -0-;
好笑 xDD''
http://www.youtube.com/v/5OmsC-cck4w
聽不到的,,,留言同我講吧,,*