今日係學校兩年一度o既陸運會 T0T 超high丫''_______'' d人 =.= 60米o個到擺到明係分豬肉,, 邊可能冇我!?我係初賽o個到跑第二,,咁都冇!? 好彩``壨球都比我爭番個金牌~! 家長教師仲搞野,,d人跑到碌晒落地-0- 我個班竟然係全級之冠喎 > < 我可以代表令獎,,真係威水喇** 夜晚去左羊城打邊爐,,食到好飽 -0- 渾渾噩噩咁又一day喇.........