爆gag的日誌
吾係打得幾好,,
有咩吾好見怪
amanda123
暱稱: ` yiNG *=)
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
bbq
陸運會!?
悶-0-
火都離埋
睏-0-
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 3
今日人氣: 1
累積人氣: 1210
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天


陸運會!? 分類: 未分類

今日係學校兩年一度o既陸運會 T0T
超high丫''_______''   d人    =.=
60米o個到擺到明係分豬肉,,
邊可能冇我!?我係初賽o個到跑第二,,咁都冇!?
好彩``壨球都比我爭番個金牌~!
家長教師仲搞野,,d人跑到碌晒落地-0-
我個班竟然係全級之冠喎 > <
我可以代表令獎,,真係威水喇**
夜晚去左羊城打邊爐,,食到好飽 -0-
渾渾噩噩咁又一day喇.........






訪客留言 (返回 amanda123 的日誌)


JouceYuet92 於 2007-10-14 08:09 PM 發表:
HI
路過!
你黎過我到,
先祝你生日大快樂!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing1234qq 於 2007-02-15 02:28 PM 發表:
thank you for your回覆
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]