今日去左打 Net ball,
18比1
都算好ga 啦!! ><
雖然今次做 Centre (C)
不過我都好努力 ga!
大家都出曬力 la !
繼續努力 >w<!
最後......
祝大家情人節快樂!!! 有人終成眷屬!!!!^0^