話咁快又到左一年一度既QC Open Day。首先講下今年既theme,arcus,我覺得呢個名好好聽﹐又有意思^_^。呢幾日真係辛苦死啦......但係為左聽日聽後日既open day,我一定要努力@_@!
今日頭3堂全部比martin同狗rayson走哂......搞到我要睇埋唔知咩片,仲要睇住佢無啦啦係度笑......根本就唔知條片講咩......之後果兩堂英文,我走左一半(開心!),後尾唔知點解martin同rayson將第三張走堂証攞黎,一齊做。
後尾果三堂,我覺得自己好冇口恥,明明應承左吳斯陶比佢黎做,但係我冇......最神奇既係,佢冇掛証都可以走出課室......講起吳斯陶,佢都係好大懜, martin叫佢印d野佢竟然冇帶返黎,lunch之前要搞掂架。
lunch之前魚蛋強叫我地拆哂凸出黎果d牌,話咩後面好樣衰,仲要勁大聲(驚驚),真係比佢吹脹。張嘉楠真係慘,格硬將d野整走,搞到......佢漸漸失常,係咁係句子後面加「你個肺」,唔知比咩反應佢好。
今年既offical t-shirt就如往年,非常搶手,我想買果時已經冇哂,下年唯有早d啦T_T。最後都係搞到4點幾5點先走得,仲要落雨,好邐迆。
Open Day(二)將於明天post出,敬請留意!
|