|
諗起以前
好多野,, 我冇好好珍惜,, 便冇好好把握
完全冇勇氣
充滿了感失敗
當好渴望的時候,,就係失望的時候
愈渴望愈失望. . .
我知心好懦弱
我喊. . . 天都同我一齊喊
天氣如像我心情,,真係好悲傷..
最失敗 的一刻時光,,不禁想起以前曾經發生過的事
我個心好冷淡咁,,想喊又喊唔出, 完全冇感覺
係要我訓教前喊得出,,喊左好久 我唔知自己係唔係太貪心,,又驕傲
我怕事,,就逃避,,唔係怕痛
想得到完美的快樂 好難. . .
快樂時光 的時間好短" 真叫人如何珍惜
我一直怪自己,,一直冇好好珍惜,,就叫人好好珍惜
我做錯事,, 東西會流失,, 在我不留神消失
我知道自己怕辛苦 就係咁逃避 我真係好傻. .
唔想 自己的東西會溜走
一失去,,搵唔返
唉. . . .

|