今日.......
上中文堂個時,,,,,,,,,
比呀丸丸用枝peN掟我喎,,,,,,,
SHiRT!!
好痛呀.......
嗚嗚嗚嗚........
之後,,,,,,
我地上家政個陣呢,,,,,
MiSs話要設計一個早餐喎,,,,,,,
我地諗左整『公司三文治』呀^^
好開心呀∼∼
之後,,,,,
放左學又要留鬼係到,,,,,,
一早又吾鬼講喎......
個個死Q老馮,,,,,,
冇lala放學先黎講話要所有人留哂係到囉........
真係尋找佢呀媽個故事呀@@
真係好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好嬲呀!!!!!!!!
吾講嘞.......
一講就把幾火呀>.<

|