愛死{大東東東`}+飛三子 -3333333- 大東東東東`最口愛'
全部轉至大東香港後援`
今日,,,,,,,,,
上英文堂,,,,,,,
嚇到死咁,,,,,,,
之後.....
就默書囉,,,,,,
上數學堂
做左一陣野,,,,,,,
吾知邊鬼個係到帶頭講鬼野,,,,,,,
搞到MISS都講埋一齊,,,,,,
KAKA......
吾屎上數學呀=O=
呵呵......
我4:30去左補習!!
呀sir話我好喎><
之後...
返左屋企,,,,,,
就play computer!!!!!
冇嘞,,,,,,,
一天的事已講完,,,,,,,
886