今日,,,,,,,,
同平時都咁上下囉,,,,,,,
冇耐就做下功課咁////////
之後.......
夜晚呀,,,,,,
我就同呀MarIa傾計,,,,,
又傾msn,,,,,,,,又傾tel,,,,,
當然個陣時.......
我呀ma緊係吾係屋企架啦,,,,,,,,
吾係就.......
之後,,,,,,
呀MarIa話個tel要,,,,,,
差电......
跟住...
就冇傾tel
只係同佢玩msn~~
之後,,,,,,,
呀小喬姐姐就on左,,,,,
個陣時係勁夜囉.....
就開始同佢傾嘞....
傾傾下,,,
我就問佢,,,,,
'''呀喬恩姐姐會幾時on呀?(係用口語,不過而家吾用口語咁解姐)'''
呀小喬就話有on呀~~
之後,,,,,,,佢教我把她delet再add她多一次'''
咁就得
^^
好開心呀~~
呀喬思同呀小喬姐姐一齊傾呀^^
哈哈哈哈哈,,,,,,,,
好開心呀.......
好嘞.....
吾傾嘞/////
88888888888888888
|