今日,,,,,,,,,
正爆嘞,,,,,,,
wakaka,,,,
可以去迪士尼呀^^
正正正正正正......
(>w<)'''
my dad要遲D先去,,,,,,
我同呀媽,,,,家姐去到先,,,,,
之後,,,,,我地係咁玩『巴斯光年星際歷險』兩次.....
之後,,我呀dad黎左就一齊去左玩,,,,,,
『Winnie The PooL』
好好好好好玩呀,,,,,
之後,,,就去左玩『咖啡杯』,,,,,
and then...就去玩我只鐘意嘅『3D米奇幻想曲』
Donald Duck好得意呀,,,,,,,
><
好鬼Q呀^^
之後,,,,,,,去左食野呀,,,,,
And then就去左睇『米奇金獎音樂劇』
又有唐老鴨呀^^
好得意呀,,,,,,
幾好睇架都,,,,,
之後,,,,,,成日玩左2次『Winnie The PooL』
成日玩左3次『3D米奇幻想曲』
又玩左7次『巴斯光年星際歷險』
好鬼正呀,,,,,又去泰山個到啦,,,,,
哇塞,,,,,,,
太好玩呀.....
好想又去多次呀^^
夜晚就睇埋煙花先走呀,,,,,,,
之後,,,,,去左『漁米之家』食飯,,,,,
好lu,,,,,,好攰呀,,,,,
我要訓嘞
8888888888888888888888



|