今日,,,,,,,,,
嘻嘻........
中文堂個陣時呢,,,,
呀MIss馮叫左呀38(姐係呀xx霖啦,,,,,)
(-.-)'''
佢竟然,,,,,,
升〝國旗〞呀.....
個陣.....
場面真係好宏偉啊@@
xDD......
跟住呢,,,,,
上上下中文堂,,,,
呀何芷晴見到佢本書裹面有隻好似飛蟻甩左一隻翼
係佢本書到呀,,,,,
佢一吹,,,,,
個隻翼就飛下飛下,,,,,
去鬼左呀丸丸到呀>o<
痴住左係佢隻腳到,,,,
佢又吾知喎.......
之後呀小明同佢講佢先知呀......
哇,,,,,,,,,
笑到我地死咁制呀,,,,
哈哈哈哈.........
(+v+)'''
都冇乜野講嘞....
我表弟黎左我到係咁同佢玩,,,,
冇嘞,,,,,,,,
跟住,,,,,,,
就zzzzzzz
**一天的事已經講完了**

|