今日呢,,,,,,,
本來仲zZZ緊.....
之後我呀婆打左比我,,,,,
之後就醒左,,,,,,
就去刷牙,,,,,跟住就睇TV加玩''腦''
andthan就洗頭跟住就出左去食野,,,,,,,
食完野見仲有成半個鐘頭*v*
走左去大眾個到行左一陣,,,,,,
buy左一D野.....
之後去左巴士站到等呀蘭子,,,,,
點知等左成2个鐘又2個字
勁嬲......之後就冇野.........
我地去鬼左新幹事......
之前我仲buy左一個Kururu嘅物体,,,,,
之後又去左冒險到buy野食牙,,,,,,,
之後去行左一陣,,,,,
跟住就去左影貼紙相,,,,,,,
哇,,,,,,幾鬼多人牙,,,,,
搵左好耐先有得影,,,,,,
點知影完就比呀蘭子搞到張貼紙相jim住左-0-
叫人黎整整完就去剪,,,,,,點知幾多人,,,,,
好野剪完過埋膠,,,,,,
走人,,,,,
之後佢上左''my''屋企
係玩左一陣.....
就坎左LU
>33<
之後去搵我家姐,,,,,
返到屋企,,,,,
係到各有各玩....
玩到成9:00左右....
就去左食野////
食完就睇"大白鯊"
做到成12點幾,,,,,,,,
都吾知聽日會幾點起身,,,,,,,
算嘞,,,,,,,,,,,吾講嘞,....,...,...
888888888888888

|