今日,,,,,
上''腦''堂個陣呢,,,,,
呀小明知呀葉Sir要lOck機///
就突登LogouT,,,,,,,,
oooo,,,,冇得睇.,...
就同左我一齊睇///
我地就係咁傾嘞,,,,,,,
冇耐,,,,,呀葉Sir就上左Qooza呢個網呀>=<''
哈哈哈,,,,,XDD''
之後,,,就比我地上網嘞,,,,,
wakaka...
唉,,,,跟住系科初呀@@
oh,,,my,,,god!!
嗚嗚,,,,悶到pk,,,呀(+0+)
他媽的故事呀>/\<''
跟住,,,係maths><
冇乜架,,,,
呀馬泳茵拍得死左一隻野呀>m<
呀陳老師就教我地呢樣個樣.....
聽到頭都大埋呀>w<
中文堂........哇塞/////
悶個乜呀.....
我同呀何芷晴,,,,
係到,,,,,XXX仔,,,,,
李亞鵬呀,,,,
老"嘟"冇lala遲放我地喎,,,,
又吾係好遲heeee,,,,,
我等埋呀沈,,,
我問佢得未佢話叫我走先囉,,,,,
個陣時勁嬲囉,,,,冇耐就冇嬲,,,,,,,
be call屎....佢只係做功課∼∼
返到屋企,,,,,樓下,,,就見到我表弟係到呀
之後,,,4:30就去鬼左補習$$
今個月要比$600耶><
($o$)
好嘞,,,,講完,,,多謝欣賞我嘅日記,,,,,,
88888888

|