amy0507 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
我終於都剪左頭髮啦!!。同之前差唔多..係d陰型左同薄左囉...都有靚到既..影左好多相呀...我自己用自己d錢開左張儲值卡添..我今次唔俾佢地知!!我個日記都冇人睇既..你地呀..快d幫我將我個日記放出去啦...我會成日寫嫁啦...我都唔知寫咩好啦..是但啦...88啦../.