amy0507 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
我測完驗啦....都係咁囉...冇咩特別....都係過得去咁囉....我係呢段時間....發生左好多野呀....有開心...有唔開心...我簡略d咁話你知啦....講左件不太重要既你知先啦,,,,就係我同人散左啦....仲有既就係.....我好似鍾意左個自己唔應該鍾意既人...仲有,,,我有零用錢啦.....1000蚊一個月...hehe.....唔講啦,,,,遲d再話埋俾你知有d咩發生左嫁啦...