我明明尋晚較左鬧鐘嫁嗎...今朝又唔響喎...好彩我自己彈左起身姐...如果唔係我就返唔到朗誦嫁啦...跟住今日都冇諗住同佢講野嫁...咁佢今日又對我幾好....咁...算啦..佢又有同我講野..咪應佢兩句囉...
今日上sicence堂我地調位呀!!!本來應該係開心既..不過就調左去個個男仔既附近囉..無奈爆呀...肯定煩死呀....中文堂又調...不過唔係調我...係佢囉..又係我附近囉.....=.=唔制呀....>.<
我應該點做..有冇人可以話我知??(留個言啦)!!!!plz....
|