amy0507 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
我好耐都冇打過日記啦∼∼because唔得閒呀∼∼不過好開心呀!be我入左cyber表姐道住呀∼∼我好掛住呀詩佢\地呀!!勁掛lor∼∼
我今日過得都幾好∼一朝早就俾呀詩打來嘈醒左∼∼==(講笑姐)跟住我就叫醒埋表姐∼
wa!∼好土餓呀!∼∼拿拿臨落市中心食lunch!!食茶軒∼勁爆好味呀∼然後番屋企同賤人哥哥玩大富翁∼佢\地不停地讓我lor∼==
玩完就做功\課∼∼跟住食dinner都好好味呀∼∼!!
好啦∼睇下我聽日得唔得閒打啦∼hope聽日見∼∼^^