我尋日又冇打日記啦!!haha~~算啦~~我諗你地唔會介意嫁可~~
我今日好慘呀...好無聊..俾D fd玩..=.=佢地係道玩d咩緋聞...話我同我隔離個個咩咩咩喎...勁爆無聊低b囉...小學生咩....頂!跟住唔知又話個個咩咩呀成鐘意我喎(個個全級最靚仔個個呢)都唔知邊個講嫁!!已經好嬲嫁啦!!叫到喉嚨都沙埋...都唔知聽日點唱k~~~唉.....
今日開社大會呀!!我個朋輩輔導同我都係kin社呀!!仲要坐係我後邊...佢好似我以個男朋友仔嫁...雖然唔靚仔..又高form不過佢好q呀~~又成日好似我個男朋友仔咁同我講野喎....好開心....今日又有田徑..本來以為會好累..仲會悶爆...不過有玩個靚仔同我地一齊練跳高呀..仲教我tim...hehe......我都冇咩講啦~~好啦...遲d見......
p.s.好慘...中秋節冇男仔陪...><
|