
我今日同左我個fd兩個人去左唱k...唱到12點幾...本身我諗住去太古嫁!!!同左呀詩講...未夠鍾...咁我咪同我個fd番佢間小學囉...佢同我介紹佢間小學介紹得好開心喎....攪到我又想同番我小學...我睇睇隻錶...wa!!!2點3我都冇計啦...我都唔想..又搵唔到呀詩..咁咪打俾陳家雄叫佢呀詩講囉...之後我就過左大個咀啦,...我一番到去..就見到毅叔同天賜...仲有好多師弟妹 ^^∼*

最開心既梗係唔只咁樣啦...我之後仲去左補習社添呀!!!見到呀sir∼∼仲有陳凱敏添呀!!!我有段時間去左送我個fd...上番來之後呇a個個都話呀sir頭先有囉過份禮物話送俾我...吨S怕羞..唔肯認..攪到我面都紅埋...之後吨S問我想要咩禮物..我咪玩妐雱畯n步sony ericsson...最後妘ㄚY冇送野俾我...我咪話爭我份禮物.我下次囉番囉..好開心佢對我咁好..^^~*

|