amy0507 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好好好好好好好對唔住呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好多日冇打日記啦...
其實我而家想簡短化呀我個日記...除非我有心情啦...我諗住星期六過太古呀....又見到你地啦!!!好開心...