我好煩惱呀.....我唔想俾學校既個班男仔煩住曬囉...成日上堂都望住人..咁我又feel到有人望住我喎..我梗係望下邊個望住我嫁啦...咁同佢又有眼神接觸喎...仲有最離譜既係...佢係落堂之後問我做乜成日上堂望住佢囉....我咪同佢講你唔望我你點知我望住你姐...隔離個男仔又係道講話佢想溝我喎...跟住佢又話咩佢溝我佢都想嘔囉...你唔洗咁直接呀...我hurt爆囉...我即刻唔同佢講野囉...就連放學佢同第二個男仔一齊...佢地兩個一齊問我野...我一個字都冇同佢講野囉...係答另外個個男仔囉....唔好彩既係我要同佢係隔離一齊練田徑囉...仲要係我返到學校佢arm arm轉灣過來見到我同我hi...咁我係人hi我都hi番佢嫁啦...點知係佢姐...我咪hi左佢囉...又係同佢有眼神接觸囉...佢可能以為我原諒佢添嫁...我聽日又要早番實要見到佢添嫁...點算....
|