amy0507 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
我今日又好似平時星期六咁過左太古搵呀詩....我係南豐等佢來...等左半個鍾(我早到左)..見到呀詩同一個男仔上來喎..我遠睇仲以為佢係呀杰來嫁tim...點知原來係根根來嫁wor...好開心等左咁耐終於見到根根啦...好耐冇見佢...仲以為佢會靚仔左tim..點知仲柒左=.=費事同佢講唔想hurt佢....
今日都冇咩攪作...又係玩下陳家雄咁囉....有樣野幾開心既...我地夜晚傾電話都傾得幾開心呀...都好放冇咩好怪既感覺...希望以後都係咁...