琴日去左演藝學校同香港大會堂,,
我同KAN MEI LING調身份,
丘就同DADA調,.,,THEN今日佢地都有咁玩,.
我仍然係"慰安婦"佢地狂叫我擘大對腳, - -"
DADA就變左"丘大人"
呵呵,,我地果組WIN左,仲接受左幾次訪問,我都有份!!
我扮"后羿"成日都要射日,仲要HOLD住..超攰!
佢地一叫我"后羿"果時,我就要扮俾佢地睇,
哈哈..不過睇戲果時超悶.我仲訓左兩次..丘都訓著左,
有D人睇戲果時又唔較震機/熄機.搞到狂響囉...嘈到死!
搭車番去果時落好大雨,我冇帶"遮",就同丘一齊走啦,,
THEN又搭"村"巴番屋企,又就唔洗用"遮"啦..
今日TEST MATHS同地理..我琴日太忙都冇溫..
今日番到去睇左幾眼就TEST,,不過都OK啦!
放學本來要做小組討論,不過D人走晒,,咁就冇做到..
LUNCH同MEI YAN討論左某人D野..,佢真係幾期待有結果..
PE堂同MANDY打BADMANTON,打到出晒汗,,GOOD!
|