2008 年 6 月 4 日  星期三   晴天


DRAMA 分類: 未分類

琴日去左演藝學校同香港大會堂,,

我同KAN MEI LING調身份,

丘就同DADA調,.,,THEN今日佢地都有咁玩,.

我仍然係"慰安婦"佢地狂叫我擘大對腳, - -"

DADA就變左"丘大人"

呵呵,,我地果組WIN左,仲接受左幾次訪問,我都有份!!

我扮"后羿"成日都要射日,仲要HOLD住..超攰!

佢地一叫我"后羿"果時,我就要扮俾佢地睇,

哈哈..不過睇戲果時超悶.我仲訓左兩次..丘都訓著左,

有D人睇戲果時又唔較震機/熄機.搞到狂響囉...嘈到死!

搭車番去果時落好大雨,我冇帶"遮",就同丘一齊走啦,,

THEN又搭"村"巴番屋企,又就唔洗用"遮"啦..

 

今日TEST MATHS同地理..我琴日太忙都冇溫..

今日番到去睇左幾眼就TEST,,不過都OK啦!

放學本來要做小組討論,不過D人走晒,,咁就冇做到..

LUNCH同MEI YAN討論左某人D野..,佢真係幾期待有結果..

PE堂同MANDY打BADMANTON,打到出晒汗,,GOOD!

發表時間:2008-06-04 06:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)