2008 年 5 月 30 日  星期五   晴天


GOOD 分類: 未分類

今日戴左副新眼鏡番學.

有D人就覺得好驚訝,有D人就覺得冇乜野

有D人話成熟左,有D人話細路左,有D人話冇咩唔同,,,,

今日上既堂都好易過,不過下星期就好多TEST!!

KAYU,鄺慧YIN,YAN佢地幫MANDY CHAN食飯慶祝

番到學校後,見到佢地切蛋糕

咁我又食埋一份,MANDY CHAN仲好開心咁同偶像黃海濤影相

哈哈!THEN佢又同曾志勇影,

呢個"唔驚喜PARTY",佢都應該幾HAPPY

點解我早佢一日生日我都冇咁既"福利"!?

嗯,好耐都冇試過生日前咁風平浪靜LA,

真係值得高興既事!

發表時間:2008-05-30 07:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)