2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


GOGOGO 分類: 未分類

明天係辯論比賽啦!!

有D緊張添...加油!!

KAN MEI LING呢排因為某D野唔開心呀,,

唉,,希望佢冇事啦..

今日同FAN係度狂玩

郁身郁勢咁,果時MANDY同佢講野,

咁FAN又同我一齊係度郁郁下,好似跳舞咁

搞到MANDY好無奈

問左屋企人啦..生日果日出都OK既

不過我想係星期日多D..可以分2日搞

放學仲諗住同MEI YAN佢地走,

點知YAN個8婆又問我同唔同佢地一齊走,

呢頭問完,佢果頭就走左..死人野,,

 

不知何年何月得償所望

得得得償所望..得得得償所望..

發表時間:2008-05-19 06:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)