2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


TIRED!! 分類: 未分類

今日丘韻失驚無神地打俾我叫我陪佢買袋,

咁岩我媽媽要番大陸,

a爸帶大b,小b同rosa去飲

大姐番工,屋企得番我細佬,

 

首先同丘搭西轉輕去屯門,

行下勁耐,就黎迷失

點知有2個荿利狂同我地講主耶穌,仆街

晒晒我地d時間...之後有2個媽媽又想講道

我都話趕時間即刻拉丘走..

原來MANIE見到我地係屯門出現,

佢同緊邊個一齊呢!??!?!

我地見到I LOVE YOU BOYZ,== "

then又去左MK

又行下超耐,行下旺中,新之城,朗豪坊咁啦

行完一大輪又去左LASMIDDLE買袋

個男仔我覺得幾好樣啵...

買完又去搵地方食野,點知我地行到深水埗-口-

行到痴肺,,,,去左是但一間面店食完算LU

THEN又搭車番黎,去左睇間舖頭就各自番屋企...

發表時間:2008-05-04 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)