2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


NICE TO VISIT軍營 分類: 未分類

今日同屋企人去左參觀石崗軍營,

本來都覺得幾無聊

但係見到佢地既反恐演習我又有D興趣

無啦啦爆左幾下,嚇到我成個人彈起

打功夫,舞龍獅,步操都好整齊,好利害

走前去左睇佢地既"文化室",

有一個軍人寫書法寫得好好睇

寫完仲可以俾人拎走!

其實我都幾想拎,不過冇位放,= ="

果度有一間房叫"榮誉室"

入面有好多戰績,相,獎.....

我仲同個軍人講左一兩句,

早知同佢傾多幾句..

不過佢講野好京腔

THEN去左麗都飲茶,

D野賣相差都爆,食完之後我仲肚痾!

 

祝你一路順風,,,

發表時間:2008-05-01 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)