|
  
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
| WINNER IS ME |
分類: 未分類 |
今日原本約左FAN去屯門,,
點知媽媽唔俾,話成日搭車喎...
SO今日就約左YAN同MIKI去賭錢
哈哈哈!一開始大家都有輸
咁又玩下鋤DEE,COM綿胎......等等
之後上去我家再玩過
我地由1點幾玩到7點到,,咁最後,,WINER都係我!
唔計我帶去果$16,我總共WIN左$20.8
夾埋上次果$30.4,真係WIN左好多..
MIKI玩飛行棋時玩到發睥氣,,
我同YAN都驚左佢..幾個係度鬥食棋..
YAN玩COM綿胎又狂輸 ,
星期五我同YAN,MIKI,MANIE放學
大家都傾左D野啦...加埋今日既遊戲,相信大家既友情增進不少!
ACTUALLY,I REALLY DON'T CARE ABOUT WHAT SHE WILL DO ANYMORE.....
|
| 發表時間:2008-05-17 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|