2008 年 5 月 24 日  星期六   晴天


HAHAHAHA 分類: 未分類

今日去培正!!

因為丘韻同另一個人遲到,so旅遊巴去左朗屏兜埋佢地

培正實在太正LA,,相比我地"培聖",,,冇得比啦

間學校勁大,雖然個球場細D,不過都有個排球場,個體育館大個我地學校個禮堂好多!

真係連展覽館都有,我超想行均晒間學校!

課室有4部冷氣,6架風扇,1部電腦,1部LCD電視之類既物體

我,鄺潔雯,MANDY CHAN,丘,貓英去個課室玩GAME果時,

我覺得有個人幾似謝X茵,不過果個人好D囉,

玩完GAME就去番我地個攤位,點知超多人,我仲諗住係勁少人添,,

我,MANDY做左差唔多成個鐘!不過咁多人鍾意玩都好既...

講左D對白十幾次,真係記得一清二楚..

執完野去等旅遊巴果時,丘,MANDY合埋杯葛我囉

話我打人好大力,哈哈!

又用果D死人"奏"紙COOL著我.,THEN我就話"BULLYING"

其他人又講埋一份,丘話"BEING BULLY"

林尉瓏講錯話"BILLY BULLY".哈哈!

如果要我日日俾10蚊車錢去培正番學我都肯呀!!!

發表時間:2008-05-24 08:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)