今日去培正!!
因為丘韻同另一個人遲到,so旅遊巴去左朗屏兜埋佢地
培正實在太正LA,,相比我地"培聖",,,冇得比啦
間學校勁大,雖然個球場細D,不過都有個排球場,個體育館大個我地學校個禮堂好多!
真係連展覽館都有,我超想行均晒間學校!
課室有4部冷氣,6架風扇,1部電腦,1部LCD電視之類既物體
我,鄺潔雯,MANDY CHAN,丘,貓英去個課室玩GAME果時,
我覺得有個人幾似謝X茵,不過果個人好D囉,
玩完GAME就去番我地個攤位,點知超多人,我仲諗住係勁少人添,,
我,MANDY做左差唔多成個鐘!不過咁多人鍾意玩都好既...
講左D對白十幾次,真係記得一清二楚..
執完野去等旅遊巴果時,丘,MANDY合埋杯葛我囉
話我打人好大力,哈哈!
又用果D死人"奏"紙COOL著我.,THEN我就話"BULLYING"
其他人又講埋一份,丘話"BEING BULLY"
林尉瓏講錯話"BILLY BULLY".哈哈!
如果要我日日俾10蚊車錢去培正番學我都肯呀!!!
|