|
  
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
| 影貼紙相哇,,> v< |
分類: 未分類 |
環區跑
今日係環區跑,,
真係幾熱同幾曬!
等左好耐終於都到班男仔出場啦,,,
綺雯影左佢地幾張相..
幾好笑!
花花佢偷步行捷徑..
幾賤格!
攞錢係男乙跑第四呀,,
不過都好勁啦
啤啤,7叔,馬忠,TATA就跑男甲
2個大圈,,0口0"
等左好耐之後終於放學LU*
M記
由於MIKI+YAN+蔡去唱K,,
所以我就同MANIE去M記啦..
影貼紙相>V<*
終於到左重頭戲啦!
哈,,
同MANIE揀左部新機,,
不過效果就麻麻地,,
仲出品左一張唔見得人的......
下次影第二部,KEKE*
影完之後去左一間[阿喱架"嘟"]
行完就番左屋企LA,,
今晚同契媽食飯,,
聽晚就去BBQ,,
|
| 發表時間:2006-10-06 05:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|