2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


a big change` 分類: 未分類

係今日終於係9月1日啦,,

我本來都早左出門口

點知,,manie,yan同miki仲早..

小美子高過我,,-333-

 

番到學校都係去左canteen

canteen既野全部轉晒

不過都幾好睇*

之後入禮堂

今年有好多新MISS ,SIR

有一個超似陳雪嬌,,-口-"

 

今儅有個插班生--勞嘉樂*

又係好高的,,

我同MANDY同佢SAY HI

佢就點下頭

哈哈,,

今年班主任係MISS MA+MR.冼

冼SIR居然話要搞生日會果D..= ="

又唔俾我同MANDY一齊做科長,,

我同MANIE一齊坐呀,,KE*

不過佢咁高

坐第一個位怪怪地,,

發表時間:2006-09-02 11:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)