|
  
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
| a big change` |
分類: 未分類 |
係今日終於係9月1日啦,,
我本來都早左出門口
點知,,manie,yan同miki仲早..
小美子高過我,,-333-
番到學校都係去左canteen
canteen既野全部轉晒
不過都幾好睇*
之後入禮堂
今年有好多新MISS ,SIR
有一個超似陳雪嬌,,-口-"
今儅有個插班生--勞嘉樂*
又係好高的,,
我同MANDY同佢SAY HI
佢就點下頭
哈哈,,
今年班主任係MISS MA+MR.冼
冼SIR居然話要搞生日會果D..= ="
又唔俾我同MANDY一齊做科長,,
我同MANIE一齊坐呀,,KE*
不過佢咁高
坐第一個位怪怪地,,
|
| 發表時間:2006-09-02 11:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|