|
  
2006 年 8 月 5 日 星期六  |
| 叮噹小電影,,* |
分類: 未分類 |
今日同MANIE+MANDY去睇戲,,
睇咩呢??就係叮噹啦,,
夾左$$20買爆谷..
得番少少錢,,* /\*
之後去左食麵,,
因為冇乜錢..
所以要同MANDY一齊食,,
行左一陣新北江,,
MANIE就走LU*
真係好後悔果時冇同MANIE一齊走,,
THEN同細細走周行下
之後就去左搵佢媽媽,,(飲茶)
坐左一陣間就走LU*
之後去左銀座
行黎行去,,,-口-"
又話睇{佢地}踢波,,
真係....攞黎搞
匿埋一二邊,,,= ="
搞左好耐好耐...
終於要番屋企,,
途中發生咩事,,
相信大家略有所聞..
|
| 發表時間:2006-08-07 02:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|