2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


叮噹小電影,,* 分類: 未分類

今日同MANIE+MANDY去睇戲,,

睇咩呢??就係叮噹啦,,

夾左$$20買爆谷..

得番少少錢,,* /\*

之後去左食麵,,

因為冇乜錢..

所以要同MANDY一齊食,,

行左一陣新北江,,

MANIE就走LU*

真係好後悔果時冇同MANIE一齊走,,

THEN同細細走周行下

之後就去左搵佢媽媽,,(飲茶)

坐左一陣間就走LU*

之後去左銀座

行黎行去,,,-口-"

又話睇{佢地}踢波,,

真係....攞黎搞

匿埋一二邊,,,= ="

搞左好耐好耐...

終於要番屋企,,

途中發生咩事,,

相信大家略有所聞..

發表時間:2006-08-07 02:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)