|
  
2006 年 5 月 29 日 星期一  |
| 才藝表演! |
分類: 未分類 |
今日就係大家都好期待既才藝表演啦!
manie彈緊琴果時無啦啦彈個"轉書怪人"出黎喎
搞到焦點都去晒個"轉書怪人"度!
搶晒manie風頭,,好賤格呀> <"
仲要個死野轉完,manie咁岩彈完,,-口-"
1秒唔夠manie就走入後台
之後就2a既人夾band
不過美中不足就係有少少五音不全
不個整體黎講都幾好
manie出黎謝幕果時,,
我地班差唔多全部都係度狂"manie,,"
哈哈!有咁多人為manie打氣
唔知manie會唔會好感動呢,keke//
|
| 發表時間:2006-05-29 08:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|