|
  
2006 年 5 月 28 日 星期日  |
| 去左小欣屋企 |
分類: 未分類 |
今日去左小欣屋企玩!
上次去落雨
今次又落雨,,
我同manie,mandy大部分時間都係玩緊
估字啦,錄片啦,扮野啦,
我地只係用左好少既時間做野
做完野就出去行左陣
今次我冇咁驚d狗狗啦
不過好臭,,-口-"
但係今日都好好玩!
差唔多5點鐘就走左
不過今日冇去到bear steert,,
都唔知點好,,= ="
最好玩係拍片呀!
我地都影左好多相,,
踩左一陣單車..之後我做攝影師
狂影佢地,,
今日仲出左一個"淋花欣"添!
如果今日係晴天咪好囉,
會玩得盡興d*
不過今日真係好好玩呀,,
|
| 發表時間:2006-05-28 07:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|