2006 年 5 月 28 日  星期日   陰天


去左小欣屋企 分類: 未分類

今日去左小欣屋企玩!

上次去落雨

今次又落雨,,

我同manie,mandy大部分時間都係玩緊

估字啦,錄片啦,扮野啦,

我地只係用左好少既時間做野

做完野就出去行左陣

今次我冇咁驚d狗狗啦

不過好臭,,-口-"

但係今日都好好玩!

差唔多5點鐘就走左

不過今日冇去到bear steert,,

都唔知點好,,= ="

最好玩係拍片呀!

我地都影左好多相,,

踩左一陣單車..之後我做攝影師

狂影佢地,,

今日仲出左一個"淋花欣"添!

如果今日係晴天咪好囉,

會玩得盡興d*

不過今日真係好好玩呀,,

發表時間:2006-05-28 07:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)