2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


BBQ 分類: 未分類

         今日同左欣去旺角影相

 點知搵到知女人街之後先知部相機冇電

         = ="超級無奈地走左

之後我地去左"新之城"同埋"旺角中心"

        我買左一件衫+一條裙

    3點幾果時..我同欣就分道揚鑣啦

       我等極都等唔到細細既時候

           我就自己去左屯門

     manie屋企人勁nice呀><

         成日晚都玩得好開心...

我聽到manie成日晚問:霍浩廷今晚黎唔黎架?

       不過我都唔知係邊個黎既...

       我無啦啦見到個男仔出現

     細細話佢有d似獨龍鑽..-口-"

       不過我覺得佢似陳鍵鋒..

       我番到屋企都11點幾..

   但係我屋企人又冇鬧我...^^

        今晚真係勁開心呀!

發表時間:2006-04-20 02:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)