|
  
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
| BBQ |
分類: 未分類 |
今日同左欣去旺角影相
點知搵到知女人街之後先知部相機冇電
= ="超級無奈地走左
之後我地去左"新之城"同埋"旺角中心"
我買左一件衫+一條裙
3點幾果時..我同欣就分道揚鑣啦

我等極都等唔到細細既時候
我就自己去左屯門
manie屋企人勁nice呀><
成日晚都玩得好開心...
我聽到manie成日晚問:霍浩廷今晚黎唔黎架?
不過我都唔知係邊個黎既...
我無啦啦見到個男仔出現
細細話佢有d似獨龍鑽..-口-"
不過我覺得佢似陳鍵鋒..
我番到屋企都11點幾..
但係我屋企人又冇鬧我...^^
今晚真係勁開心呀!
|
| 發表時間:2006-04-20 02:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|