復活節假期巳經放咗兩日啦
留在家中除咗做功課之外
都沒東西可做
好想快點返學啊~
因為昨日打咗支針
今日發燒,所以請假唔返學
打針果度好痛啊!!
今日 我聽咗一首歌
就係由阿 Sa 主唱的 Make a wish
好好聽架
你哋都down 來聽啊~
我好開心啊!
因為星期四有吃chesscake ~
因為老師話如果數學有90分以上就有得吃chesscake
so happy
but 我哋果組差唔多全組都有9字頭
恐怕老師要破產啦
中文(閱讀): 86 普通話:100
中文(默書): 100
中文(說話):90
英文(聆聽):100
英文(默書):100
英文(說話):99
數學:96
常識:90
暫時know的成績