★ 琪ki ★之日誌
這個日誌是記述我的心情和事情
希望大家多多支持
amy_love
暱稱: ★ 琪ki ★
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
新blog
搬blog
一個樣衰的人
畢業禮司儀
合格啦.....
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 1288
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


一百問 分類: 未分類

★ x個人資料jai;_]*
★`001=]乜名 ? TSE KI KI

★`002=]貴更丫? 13
★`003=]仔定女啊?同MAMI1樣
★`004=]咩學校啊 ?梁省德
★`005=]係邊忽呢 ?元朗

★ x家庭;_]*

★`006=]有幾丁友啊 ?4
★`007=]最令仔/女 ?男得爸咋= =,唔知

★`008=]最gag 2唔知
★`009=]最好人 ?媽
★`01o=]最愛吒 ?媽

★ x愛情;_]*

★`011=]覺得自己明白這是什麼嗎 ?覺得
★`012=]為何呢 ?冇原因
★`013=]依家有冇拍拖 ?冇
★`014=]屋企比吾比架 ?唔知,冇問過
★`015=]有沒試過真係超愛一個人 ?冇
★`016=]感覺如何a0a;{如沒請飛} ?_?
★`017=]中意咩類型啊 ?唔知-0-
★`018=]討厭呢 ?扮型,發姣,低能(應該知我講邊個- -)
★`019=]理想情人要係咩條件 ?唔知
★`02o=]覺得自己對男/女朋友好吾好 ;{如沒請飛} ?_?
★`021=]有冇試過比人玩/飛 ?冇
★`022=]曾經溝過你既而你又冇受到既人有幾個 ?0
★`023=]覺得拍拖是開心的嗎 ?唔知
★`024=]跟囍歡的人一起時會怎樣 ?....
★`025=]你心裹的那個是誰 ?家人- -
★`026=]幾碎左右呢 ?
★`027=]熟吾熟架 ?_?
★`028=]愛上左佢幾耐 ?_?
★`029=]日子過得開心嗎 ?_?
★`03o=]點解呢 ?_?
★`031=]佢吾係到既話你個心點諗 ?_?
★`032=]比起朋友;於愛情方面;你比他們幸福嗎 ?_?
★`033=]假如有日佢吾再出現係你面前;會點 ?_?
★`034=]曾玩弄愛情嗎 ?_?
★`035=]囍歡拍拖的日子嗎 ?_?

★ x朋友;_]*

★`036=]知心好友有幾個 ?3
★`037=]覺得陪夠吾夠 ?夠
★`038=]誰最清楚你啊 ?唔講= =
★`039=]覺得友情重要嗎 ?重要
★`04o=]會吾會重色輕友 ?唔會
★`041=]你對d fd點架 ?唔知
★`042=]有冇試過玩杯葛 ?試過
★`043=]被杯葛呢 ?都試過
★`044=]覺得玩呢種遊戲既人賤嗎 ?賤
★`045=]最想感謝的一位朋友是 ?唔講A__A

★ x最愛;_]*

★`046=]朋友 ?_?
★`047=]人 ?媽
★`048=]食物 ?雪糕
★`049=]飲品 ?朱奶
★`05o=]場所 ?文具店
★`051=]公仔 ?Kuromi
★`052=]電影 ?冇
★`053=]手機品牌 ?冇
★`054=]牌子 ?冇
★`055=]小動作 ?冇
★`056=]口頭禪 ?冇
★`057=]最中意做咩 ?傾MSN
★`058=]快餐店 ?冇
★`059=]顏色 ?紫
★`06o=]衣著配搭 ?唔知

★ x學校;_]*

★`061=]大唔大啊 ?OK啦
★`062=]幾層 ?計埋天台,7
★`063=]1級共分幾班 ?唔定的
★`064=]最中意既老師 ? = =
★`065=]最憎既呢 ?X老師
★`066=]中意學校邊忽 ?
★`067=]反學最中意既時段 ?小息
★`068=]邊個醉黑你憎 ?自己心知,想知問我=]
★`069=]最想郁邊個 ?同上
★`07o=]人緣好定差 ?差掛.


★ x選擇;_]*

★`071=]訓教定打機 ?訓教
★`072=]聽歌用手機定mp3 ?2樣都唔係
★`073=]去街定留係屋企 ?屋企
★`074=]sms定傾電 ?傾電
★`075=]中意靜定嘈 ?靜
★`076=]自己一個定一大班 ?1大班
★`077=]中意食飯定食粥 ?飯
★`078=]軟膠定硬膠 ?= =
★`079=]扮傻定扮癡 ?\ /
★`08o=]中意出包,剪定鎚 ?剪

★ x個人特徵;_]*

★`081=]對眼大定細 ?....
★`082=]個鼻哥窿大?1般
★`083=]個咀乜色 ?紅
★`084=]臉型呢 ?肥
★`085=]耳珠大吾大 ?大
★`086=]總括黎講覺得自己似吾似ET ?唔似
★`087=]有冇釘耳窿 ?有
★`088=]幾個 {如沒請飛} ?_?
★`089=]想吾想再釘/想吾想釘 ?_?想釘~.~
★`09o=]覺得自己身材正吾正 ?唔正

★ x習慣;_]*

★`091=]幾點訓 ?唔定時
★`092=]訓姿係 ?打X訓

★`093=]用右耳傾電話定左耳傾 ?右
★`094=]用左/右手渣筆 ?右
★`095=]一日食幾餐啊 ?唔知呢A_A

★ x關於呢1oo問;_]*

★`096=]無吾無聊先 ?好無聊
★`097=]中意咩類問題多d ?冇
★`098=]邊到搵出黎做架 ?.....
★`099=]愛吾愛我 ...個1oo問 ?唔愛,請你彈開
★`1oo=]tag野時間到a0a;{五個}
-★`
-★`
-★`
-★`
-★`

 



2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


考試終於結束啦! 開心 分類: 未分類

一連三日的考試終於結束啦!

心情好輕鬆!

星期一就會know成績^.^

 知道成績後再告訴給你們聽吧!



2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


畢業照 鬱悶 分類: 未分類

今日,係我哋六年級影畢業照的日子

可以說好開心,但係都可以說好傷心

點解開心?

係因為我哋將要升上中學

點解傷心?

係因為我哋七月就要離開讀咗六年的小學真係依依不捨



2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


考試暫時成績 愉快 分類: 未分類

雖然未考完試,但我希望能夠和大家分享暫時知道的成績

英默:100

英聽:100

中說:90

另外希望每一位六年級的同學努力去考last一次呈分試^^



2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


陸運會過後 分類: 未分類

陸運會過好累,所以昨天沒寫blog sorry

另外我從今曰開始暫時唔會在寫呢個 blog

因為我要ready 考試

直至考完試