個演唱會一完左
我就去後台同Cream & Chips & Loving Girl影相
都影左好多架~~
我好開心呀!!^^
今晚我呀哥D同學又黎我屋企玩啦~~
仲要食埋夜晚個餐先黎..
姐係預左好夜走啦~~
我就一於一直用部電腦同開電視~
唔~~好彩佢地落去樓下打波姐!!
今日同媽咪去買衫衫~~都買左好多好靚既衫架~~
準備聽日著呀媽~~
聽日有Cream既演唱會呀~~你地有冇買飛睇呀??
今日勁想去西九龍呀!!!
其實我去西九龍既原因只有一個:.:
剩係想玩拍子機咋~~
如果我屋企有部拍子機就好啦~~
又唔駛成日出街~~呢個就係係悶既暑假裡面唯一一個好玩既野~~
唉~~算啦~~8月22號我可以同屋企人去睇演唱會~~仲要係我鐘意既Cream添~~
仲可以去後台同Cream & Chips影相添~~
所以我好期待呢一日既來臨呀!!^^