肥魚日記


amyleomg924
暱稱: 肥﹏魚XDD
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
22/6
21/6
20/6
12/5
11/5

日誌分類
全部 (58)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 39
今日人氣: 1
累積人氣: 1489

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 1 月 3 日  星期日   晴天


100問 分類: 未分類

 

【關於個人】 **



1,你叫咩名牙..→小愉

2,仲意人地點叫你..→愉

3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→x年x月x日...唔知bo

4,你係大喊包嗎....→唔係

5,係咪多數都係自己一個人...→唔係

6,想唔想死.....→有時想有時唔想

7,你係一個樂觀GE人嗎....→ok啦

8,你做過最衰GE野係咩.....→唔知bo

9,你做過最好GE野係咩.....→唔知

10,你係咪一個好心軟GE人..→ok啦!



【關於朋友】**



11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→鍾沅晴

12,最關心你GE朋友係邊個...→鍾沅晴

13,最較笑GE朋友係邊個...→陳子浩

14,最恐怖GE朋友係邊個...→冇

15,你最憎GE朋友係邊個....→冇bo

16,最靚GE朋友係邊個....→冇

17,最樣衰GE朋友係邊個...→............

18,你同邊個朋友最開心...→鍾沅晴

19,你同邊個朋友最悶...→............

20,邊個朋友笑得最奸...→.................



【關於愛情】**



21,你最仲意係邊個...→why要話你知呢

22,拍過GE多次拖....→why要話你知呢

23,邊個追緊你...→why要話你知呢

24,你E加GE情人係邊個...→why要話你知呢

25,你第一個情人係邊個...→why要話你知呢

26,你失戀個時會做乜...→why要話你知呢

27, 朋友定係愛人重要...→why要話你知呢

28, 對你GE情人有咩要求呢...→why要話你知呢

29, 你E加想同你個情人講D咩...→why要話你知呢

30, 你仲意你GE情人幾多個%...→why要話你知呢



【關於個人喜好or惡好】**



31, 你最仲意食D咩...→好食就中意架啦

32, 你最唔仲意食咩...→唔好食咪唔中意囉

33, 你最仲意去邊...→好多地方都想去

34, 仲意睇咩書...→好睇就得

35, 仲意做D咩...→.............

36, 你最中意GE明星係邊個...→G.E.M
37, 你最仲意咩季節...→夏

38, 你最中意GE異性朋友係...→why要話你知

39, 你仲意做D咩...→why要話你知


40, 你最討厭做D咩....→why要話你知




【關於學校】**



41, 你仲意上學嗎.....→唔中意



42, 學校同你最FD係邊個..→鍾沅晴




43, 係咪日日都係學校到發呆...係



44, 係學校你仲意林D咩...→唔知



45, 係學校你仲意較D咩...→唔知



46, 最仲意GE老師係...→唔惡個d囉



47, 最唔仲意GE老師係...→惡個d



48, D同學對你好唔好...→好



49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→...............



50, 你係學校最於GE事係咩...→............



51, 係學校最開心GE事係咩....→玩



52, 你咩科最叻....→你估下



53, 係學校邊個對你最好...→鍾沅晴



【關於選擇】**



54, 情人重要定朋友重要...→朋友

55, 仲意人地定仲意自己多D....→自己

56, MSN多D定ICQ多D...→msn

57, 仲意黑定仲意光...→意光

58, 仲意男定仲意女....→男

59, 對男好d定對女好d...→女

60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→open ge 人

61, 日頭好定下午好定夜晚好...→夜晚

62, 仲意笑定仲意哭...→..............

63, 仲意去百佳定惠康...→2個都唔中意

64, 仲意上網定打機...→2樣都中意



【關於心裡的事】**



65, 你e加林緊d咩...→........

66, 有咩心事..不防同家講下..→........

67, 邊一句最傷你心...→...............

68, 有冇心臟病....→冇

69, 多時心痛?....→冇

70,咩事最心痛呀...→冇

71,你e加心跳有冇唔正常...→冇

72,生命重唔重要...→重要

73,你最仲意林d咩....→.................

74,最唔想林d咩....→.............................



【關於現在】**



75, 食緊d咩.............→...............

76, 聽緊咩歌...→..............

77, 對上同邊個sms...→思

78, 同緊邊個msn....→冇

79, 邊個係你旁邊...→冇

80, e加你係邊到....→屋企

81, E加幾點...→11:50am

82, 你e加個個地方有邊個係到...→有人係到囉

83, 睇緊咩電視...→冇

84, e加做緊咩...→打緊100問

85, e加個心情好嗎....→ok啦!

86,你e加肚唔肚餓....→ok啦!

87,想飲d咩野...→唔知

88,e加想唔想出街...→想

89,e加想邊個人係你身邊...→冇

90,e加有冇流鼻血...→冇



【關於呢個100問】

91,感覺如何.....→2個字(無聊)

92,仲唔仲意呢個100問....→ok啦!

93,呢個100問邊個比你....→自己比自己

94,覺呢個100問低唔低b...→好低b

95,做呢個100問做左幾耐...→唔係好耐

96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→係

97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→中3

98,想唔想要原創者ge msn...→ 唔係好想

99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→冇

100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→qooza d朋友



« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 58 | »


tofumonzter@createblog.com