今日我一番到學校.......英文閱讀堂個時...我格黎個個人...係堂上面
zzzz,我就話比老師聽..園來係病左....老師就叫左佢番屋企,...佢番左之後...我超悶...不過= =上堂個時.....我後面個組個個人去我地個組...個時.
我係冇上過堂....唔知老師講咩...................小識個時..我係一樓玩...玩杯....超happy..玩左一會.........就玩黑板,我地寫鍾沅晴袋表黃維x的
心.......放學個時,,,我英詩....我都唔識講,等等等,等到放學,今日就完......
|