今日....英文DICT part C冇5個..比老師帶左上6樓...see到何虹炫係到話我黃進言...我係名你黃靜愉呀..大哥大....之後右see到欣同鍾沅.....佢地係6樓唔知做咩...今日英文評估得16/30....好悶呀....右要溫書...聽日右要上6樓..唔去得1樓..欣你慢慢比何虹炫根啦
留個cm啦大家
e家係07:22pm
88啦