記住幫我留言 !!!thank you!!!!^^
星期六個日我同我表姐一起去睇Twins演唱會,都幾好睇,我就坐第14行,都幾前嫁.but D工作人員都唔俾我下去同twins影相,真係有d可惜!!!!