| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2007 年 5 月 10 日 星期四  |
通識統測= =  |
今日放學後
下午四點至五點
係中一級既通識統測
未考試之前
我真係好驚...好驚...
不過,,就唔知驚d咩
我覺得今次份卷都幾難
特別係填充題
唔知考成點呢??
好想快d知道自己既成績
但係,,又驚考得唔好
真係好矛盾......
聽日仲要中史補課兼中文默書
救命呀~~
我就快被默書,,測驗,,補課
折磨死啦!!
|
| 刊登時間:2007-05-10 07:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 9 日 星期三  |
測驗...默書...  |
最近
成日都要測驗...默書...
真係煩死人(溫到我死死下)
而且聽日仲要通識統測
救命啊~~
呀......
最近都有好多科要補課
搞到每日好遲先放學
冇時間玩...
唔想再過d咁既生活= = |
| 刊登時間:2007-05-09 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 4 日 星期五  |
社際英文比賽  |
今日既七,,八堂
去左禮堂舉行社際英文比賽
經過個幾鐘既比賽後
終於朗社嬴左(意想不到)
不過,,我最開心既係唔駛上數學堂
因為上數學堂超boring(我覺得)
|
| 刊登時間:2007-05-04 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | » |