| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2007 年 4 月 7 日 星期六  |
~戇豆放大假~  |
今日約左郭錦貓去睇戲
原本諗住約埋劉嘉儀一齊去睇既
不過,,佢就唔得閒
其實我地都唔知睇咩戲好...
因為我地都唔想睇甜心粉絲王,,
更加唔會睇忍者龜...
所以就決定睇戇豆放大假==
原來套戲都幾好笑架*
之後我地就去左千色行街
可惜"
我阿媽逼住我要返屋企
~~
|
| 刊登時間:2007-04-07 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 6 日 星期五  |
好飽牙...  |
今日我竟然跟左阿爸、阿媽去荃灣行街(自己都覺得好奇怪)
我地出發前首先食左一碗三個餸既車仔麵,,
一去到荃灣
阿媽就唔知點解買左一杯$6既自由斟比我
飲到我死下死下...(好飽)
大約半個鐘後
阿爸就帶我去食一碗朱骨湯拉麵加一個小食
之後仲要我食一包芒果乾
搞到我依家...
肥左少少><
.......... |
| 刊登時間:2007-04-06 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 5 日 星期四  |
波板糖...  |
今日比我想像中好玩好多
因為我去左劉嘉儀屋企!!
我地首先睇吳尊既靚相
之後就去商場買野食
包括:雪糕、冷麵和『波板糖』
我地食波板糖足足食左兩個鐘
搞到我好飽~~
我諗:我幾年內都唔會再食波板糖 |
| 刊登時間:2007-04-05 06:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | » |