今日原先要番6運會既....但唔想番...所以冇番~
訓完起身食個lunch.....就玩電腦.....
跟住吳x風叫我出去打機~
咁咩去囉~點知去到條友仔同第2個係度玩~
唔撚理我!我自己開左機..玩完同佢一齊走~諗住叫佢同我行下..又唔肯~
正仆街~叫我出黎又唔撚理我就咪撚叫啦!!火都黎埋~
(冷靜番)
跟住去左搵另一個fd~同佢係球場睇波吹水~
跟住就番左屋企~
聽日番半日....放左都唔知有邊去....努力約緊人-v-